AI-WORKSHOP • 21 maart 2025

Leer in 1 dag hoe je met AI kwalitatieve content maakt die leads én omzet genereert

De enige AI-workshop waarin je leert hoe je salesgerichte content maakt op basis van een bewezen framework.

“Dankzij de workshop schrijf ik mijn artikelen gemiddels 8x sneller.”

Ik zocht naar manieren om AI-inzichten in de praktijk om te zetten en meer ervaring op te doen. Tijdens de AI-workshop kreeg ik duidelijke uitleg over het voorbereiden van AI-tools en hoe ik dit kan toepassen in mijn werk. Het heeft m’n werk als marketeer een stuk makkelijker gemaakt, omdat ik snellere kwalitatieve teksten kan schrijven en deze kan hergebruiken op social media en videoscripts. Ik schrijf dankzij de workshop mijn artikelen gemiddeld 8x sneller.

Wilbert Hendriksen, Content Manager - Exclusieve Schoorstenen B.V.

AI-workshop in één dag

Tip: kom samen met een collega, dan betalen jullie € 495,- p.p.

Ben jij het zat dat…

  • Je geen idee hebt hoe je content maakt die leads en sales oplevert?
  • Je steeds dezelfde vragen moet beantwoorden, omdat je er niet aan toe komt ze te beantwoorden in je content?
  • Je voelt dat er meer uit AI te halen valt, maar geen tijd hebt om het zelf uit te zoeken?
  • Je concurrent elke week nieuwe content publiceert terwijl jij worstelt om één artikel per maand te publiceren?
  • Je ziet hoe andere marketeers succesvol zijn met AI, maar jij door de bomen het bos niet meer ziet?
  • Je er niet in slaagt om met AI content te maken die klinkt als jij?

Bij Buzzlytics begrijpen we hoe frustrerend dit is. Zelf liepen we hier ook tegenaan. Daarom hebben we de afgelopen anderhalf jaar uitgebreid geëxperimenteerd met AI voor sales en marketing. Inmiddels hebben we AI volledig geïmplementeerd in onze processen.

Het resultaat? We zijn veel minder tijd kwijt aan het maken van goede content en onze sales gaan door het dak heen.

In deze workshop combineren we onze kennis en inzichten op het gebied van AI met een bewezen framework voor het maken van content die leads en sales oplevert.

Dat wil jij toch ook?

Wat eerdere deelnemers zoals jij zeiden:

“De workshop gaf me nieuwe inzichten en praktische prompts, technieken en GPT’s die ik meteen kon gebruiken.”

Hoewel ik al bekend was met AI, was ik benieuwd naar nieuwe toepassingen en manieren om AI nog beter in te zetten. De workshop gaf me nieuwe inzichten en praktische prompts, technieken en GPT’s die ik meteen kon gebruiken. Het was een waardevolle investering in mijn kennis en vaardigheden, en ik zie nu echt hoe AI mijn werk kan versnellen en verbeteren.

Martijn van Heugten, CEO - Van Heugten Tapijttegels B.V.

“Ik ben nu veel sneller bij het toepassen van AI en kan het op een hoger niveau toepassen.”

Ik was op zoek naar manieren om AI functioneel in te zetten voor mijn marketingbedrijf. De AI-workshop gaf me niet alleen de inzichten die ik nodig had, maar ook praktische handvatten waarmee ik direct aan de slag kan om mijn werkprocessen (deels) te automatiseren. Door Buzzlytics ben ik nu veel sneller bij het toepassen van AI op m’n werkzaamheden en kan ik het op een hoger niveau toepassen.

Ben van Oosterom, CEO - Shoop Shoop

Leer hoe je content maakt die wél klinkt als jij

“Ik heb ChatGPT gevraagd een artikel voor me te schrijven, maar de output was waardeloos.”

Dit is wat we vaak horen van mensen die zeggen dat AI niet werkt voor hen.

Maar dit is niet de juiste aanpak.

Voor het beste resultaat moet je sámenwerken met AI. AI-assisted content noemen wij dat.

Op die manier krijg je unieke artikelen die gebaseerd zijn op jouw eigen inzichten, die goed geschreven zijn en die klinken zoals jij.

Deze artikelen ranken in Google, genereren leads en zijn zó waardevol dat je salesteam ze zal delen met prospects.

Het kost tijd om dit te leren, maar dankzij de tijd die wij hier al in geïnvesteerd hebben, leer jij het in één dag.

Dit vonden eerdere deelnemers ervan:

“Het was enorm waardevol en heeft me geholpen om nu veel efficiënter te werken.”

Ik wilde meer leren over hoe ik AI, en met name tools zoals ChatGPT, functioneel kon gebruiken. Tijdens de AI-workshop van Buzzlytics kreeg ik concrete inzichten en handige prompts waarmee ik direct aan de slag kon. Het was enorm waardevol en heeft me geholpen om nu veel efficiënter te werken.

Marco van den Berg, Key Account Manager - Yisual

“Ik kan AI nu doelgericht inzetten om mijn bedrijfsprocessen te verbeteren en efficiënter te maken.”

Hoewel ik al ervaring had met AI, wilde ik graag leren hoe ik het optimaal kon inzetten in mijn werk. De AI-workshop van Buzzlytics heeft me niet alleen nieuwe mogelijkheden laten zien, maar ook concrete handvatten gegeven om AI praktisch toe te passen. Dankzij de workshop kan ik AI nu doelgericht inzetten om mijn bedrijfsprocessen te verbeteren en efficiënter te maken.

Anthony Roose, Product designer / Strategist - Maxlie BV

Veel mensen halen nog niet alles uit hun AI tools

De meeste mensen antwoorden “ja” als we vragen of ze al AI gebruiken. Als we ze dan vragen waarvoor ze het gebruiken, blijken ze AI nog niet geïntegreerd te hebben in hun contentcreatieproces.

Ze gebruiken AI bijvoorbeeld pas als ze vastlopen, in plaats van dat ze ‘s ochtends denken:

Wat moet ik vandaag doen en hoe kan ChatGPT of Claude me hierbij helpen?

Herkenbaar?

In deze workshop helpen wij jou de switch naar deze mindset te maken. Je leert hoe je AI écht integreert in je contentproces. Dus niet alleen om te brainstormen, niet alleen voor deskresearch en niet alleen om van een transcript naar een eerste versie te komen.

Nee, je leert hoe je AI in elke fase van het schrijfproces kunt inzetten. Van eerste idee tot en met de social media-posts op basis van het artikel.

Vroeger zat de meeste tijd in het schrijven zelf.
Nu zit de meeste tijd in de voorbereiding en in het plaatsen van je content.

Zes tot acht uur bezig zijn met een artikel van 1.500 woorden is voorbij.

Wij leren hoe je in een fractie van deze tijd in stappen een artikel opbouwt in ChatGPT of Claude.

  • Je hebt geen dure tools nodig (een ChatGPT Plus- of Claude Pro-abonnement is voldoende)

  • Je hebt geen uitgebreide ervaring nodig
  • Je hebt geen kennis nodig van They Ask, You Answer (wij leren je alles wat je moet weten)
  • De workshop is geschikt voor B2C én B2B
  • De workshop is geschikt voor bedrijfseigenaren die zelf hun content schrijven, (content)marketeers en contentmanagers

Dit ga je doen in deze AI-workshop

Een contentplan maken met de They Ask, You Answer-methode

We leren je hoe je met AI een contentplan maakt vol met sales genererende contentonderwerpen waarmee je maar liefst 12 maanden vooruit kunt. Dit doen we op basis van de bewezen effectieve They Ask, You Answer marketing en sales-methode (TAYA). En nee, geen zorgen, je hebt voor deze workshop geen kennis nodig van TAYA.

Leren werken met het contentkompas

Het contentkompas is onze geheime tool die ervoor zorgt dat de content die je schrijft perfect aansluit bij wat je ideale klant wil lezen. Geen idee wat je moet schrijven? Dankzij het contentkompas zal dit jou niet meer overkomen. Het contentkompas is een tool die door bijna geen enkele (content)marketeer wordt gebruikt. En AI kan je helpen bij het invullen ervan!

Je eerste echte AI-assisted artikel schrijven

Nu je een contentplan hebt opgesteld en een contentkompas hebt ingevuld, is het tijd voor je eerste echte AI-assisted artikel! Je maakt tijdens de workshop een hoogwaardig artikel van kop tot staart en gaat dus met je eerste artikel weer naar huis.

Social media-posts maken op basis van je artikel

De waardevolle content die je maakt moet natuurlijk ook gepromoot worden op social media. Daarom leer je in deze workshop ook hoe je met AI 10 keer sneller social media-posts kunt maken op basis van je artikelen.

Custom GPT’s/Projects maken voor je bedrijf

Stel dat je een speciale versie van ChatGPT of Claude hebt die helemaal is afgestemd op een specifieke taak en die je alle context kunt meegeven die voor die taak nodig is. Dat is een custom GPT (ChatGPT) of Project (Claude).

Wij gebruiken onder andere custom GPT’s voor het maken van een contentkompas, voor het schrijven van artikelen en voor het maken van LinkedIn-posts. Dankzij de instructies en voorbeelden die wij meegeven klinkt de content die we hiermee maken helemaal zoals wij. Wij gaan jou leren hoe je ook je eigen custom GPT’s of Projects kunt maken waardoor je content klinkt als jij!

Ontvang bonusmateriaal ter waarde van € 2.295.

Veelgestelde vragen

In deze workshop leer je hoe je met behulp van AI content maakt volgens de principes van They Ask, You Answer (TAYA). Dit is een marketing- en salesmethode die al honderden bedrijven wereldwijd heeft helpen groeien. Je maakt dus geen fluffy content over onderwerpen waar niemand op zit te wachten, maar content die morgen al leads en sales kan genereren.

Buzzlytics is het enige bureau in de Benelux dat gecertificeerd is in de TAYA-methode. Je leert dit dus in geen enkele andere AI-workshop.

Nee, je leert in deze workshop alles wat je moet weten over They Ask, You Answer.

Deze workshop is gericht op bedrijfseigenaren, (content)marketeers en contentmanagers die al een beetje ervaring hebben met tools als ChatGPT en Claude, maar nog niet het gevoel hebben dat ze hier al het maximale uit halen.

Als je een echte beginner bent, adviseren we je om voorafgaand aan de workshop een betaald (!) account aan te maken bij ChatGPT of Claude, zodat je er alvast wat mee kunt experimenteren.

De workshop is niet bedoeld voor mensen die AI al volledig hebben geïntegreerd in hun processen.

In dit artikel kun je meer lezen over voor wie de workshop wel en niet geschikt is.

Om gebruik te kunnen maken van alle functionaliteiten die in deze workshop behandeld worden, heb je ChatGPT Plus of Claude Pro nodig. Voor het maken van content adviseren we Claude boven ChatGPT.

Let op: ChatGPT heeft sinds kort ook een fors duurder Pro-abonnement, maar voor jou is Plus voldoende.

Claude luistert beter naar instructies en geeft betere en menselijk klinkende output. Ook als ethiek belangrijk voor je is, raden we Claude aan omdat Claude ethische overwegingen meeneemt in het trainen van zijn modellen.

Bij Buzzlytics geven we de voorkeur aan Claude voor contentcreatie, dus als je nog geen account hebt aangemaakt bij ChatGPT of Claude, adviseren we je te kiezen voor Claude.

De maandelijkse kosten voor ChatGPT Plus en Claude Pro zijn vergelijkbaar.

Ervaringen van eerdere deelnemers:

“Ik wist dat ik AI praktisch wilde inzetten, maar ik miste nog de methodiek en kennis om het goed toe te passen. Tijdens de AI-Workshop van Buzzlytics kreeg ik precies wat ik nodig had: praktische kennis over frameworks en hoe ik AI-methoden effectief kan gebruiken. Hierdoor kan ik met mijn tijdens de workshop gemaakte GPT, uren van tijd besparen door mijn consultancygesprekken automatisch te verwerken in een projectplan”.

Hans Schouten, CEO - Starcode
“Ik wilde graag meer leren over de functionele toepassingen van AI in mijn werk en hoe ik het kon integreren in bestaande processen. De AI-Workshop gaf me precies dat: duidelijke uitleg en praktische voorbeelden waarmee ik direct aan de slag kon. Ik heb nu veel meer vertrouwen in het toepassen van AI op een effectieve manier.”
Bareld Meijering, Senior Field Marketing Manager / Sales Ops - EclecticIQ

Onze rotsvaste 100% geld-terug-garantie

Als je mee wilt doen aan onze AI-workshop, kun je met een gerust hart investeren. We hebben namelijk zo veel vertrouwen in de kwaliteit van de workshop dat we je elke cent terugbetalen als je toch niet tevreden bent – zonder vragen te stellen.

Meld je nu aan voor de AI-workshop

Meld je aan voor de AI-workshop die bewezen strategie combineert met praktische instructie en gegarandeerde resultaten.

Vul dit formulier in voor iedere deelnemer die naar de workshop wil komen.