“Dankzij de workshop schrijf ik mijn artikelen gemiddels 8x sneller.”
Ik zocht naar manieren om AI-inzichten in de praktijk om te zetten en meer ervaring op te doen. Tijdens de AI-workshop kreeg ik duidelijke uitleg over het voorbereiden van AI-tools en hoe ik dit kan toepassen in mijn werk. Het heeft m’n werk als marketeer een stuk makkelijker gemaakt, omdat ik snellere kwalitatieve teksten kan schrijven en deze kan hergebruiken op social media en videoscripts. Ik schrijf dankzij de workshop mijn artikelen gemiddeld 8x sneller.
Ben jij het zat dat…
Bij Buzzlytics begrijpen we hoe frustrerend dit is. Zelf liepen we hier ook tegenaan. Daarom hebben we de afgelopen anderhalf jaar uitgebreid geëxperimenteerd met AI voor sales en marketing. Inmiddels hebben we AI volledig geïmplementeerd in onze processen.
Het resultaat? We zijn veel minder tijd kwijt aan het maken van goede content en onze sales gaan door het dak heen.
In deze workshop combineren we onze kennis en inzichten op het gebied van AI met een bewezen framework voor het maken van content die leads en sales oplevert.
Dat wil jij toch ook?
Wat eerdere deelnemers zoals jij zeiden:
“De workshop gaf me nieuwe inzichten en praktische prompts, technieken en GPT’s die ik meteen kon gebruiken.”
Hoewel ik al bekend was met AI, was ik benieuwd naar nieuwe toepassingen en manieren om AI nog beter in te zetten. De workshop gaf me nieuwe inzichten en praktische prompts, technieken en GPT’s die ik meteen kon gebruiken. Het was een waardevolle investering in mijn kennis en vaardigheden, en ik zie nu echt hoe AI mijn werk kan versnellen en verbeteren.
“Ik ben nu veel sneller bij het toepassen van AI en kan het op een hoger niveau toepassen.”
Ik was op zoek naar manieren om AI functioneel in te zetten voor mijn marketingbedrijf. De AI-workshop gaf me niet alleen de inzichten die ik nodig had, maar ook praktische handvatten waarmee ik direct aan de slag kan om mijn werkprocessen (deels) te automatiseren. Door Buzzlytics ben ik nu veel sneller bij het toepassen van AI op m’n werkzaamheden en kan ik het op een hoger niveau toepassen.
Leer hoe je content maakt die wél klinkt als jij
“Ik heb ChatGPT gevraagd een artikel voor me te schrijven, maar de output was waardeloos.”
Dit is wat we vaak horen van mensen die zeggen dat AI niet werkt voor hen.
Maar dit is niet de juiste aanpak.
Voor het beste resultaat moet je sámenwerken met AI. AI-assisted content noemen wij dat.
Op die manier krijg je unieke artikelen die gebaseerd zijn op jouw eigen inzichten, die goed geschreven zijn en die klinken zoals jij.
Deze artikelen ranken in Google, genereren leads en zijn zó waardevol dat je salesteam ze zal delen met prospects.
Het kost tijd om dit te leren, maar dankzij de tijd die wij hier al in geïnvesteerd hebben, leer jij het in één dag.
Dit vonden eerdere deelnemers ervan:
“Het was enorm waardevol en heeft me geholpen om nu veel efficiënter te werken.”Ik wilde meer leren over hoe ik AI, en met name tools zoals ChatGPT, functioneel kon gebruiken. Tijdens de AI-workshop van Buzzlytics kreeg ik concrete inzichten en handige prompts waarmee ik direct aan de slag kon. Het was enorm waardevol en heeft me geholpen om nu veel efficiënter te werken.
“Ik kan AI nu doelgericht inzetten om mijn bedrijfsprocessen te verbeteren en efficiënter te maken.”
Hoewel ik al ervaring had met AI, wilde ik graag leren hoe ik het optimaal kon inzetten in mijn werk. De AI-workshop van Buzzlytics heeft me niet alleen nieuwe mogelijkheden laten zien, maar ook concrete handvatten gegeven om AI praktisch toe te passen. Dankzij de workshop kan ik AI nu doelgericht inzetten om mijn bedrijfsprocessen te verbeteren en efficiënter te maken.
Veel mensen halen nog niet alles uit hun AI tools
De meeste mensen antwoorden “ja” als we vragen of ze al AI gebruiken. Als we ze dan vragen waarvoor ze het gebruiken, blijken ze AI nog niet geïntegreerd te hebben in hun contentcreatieproces.
Ze gebruiken AI bijvoorbeeld pas als ze vastlopen, in plaats van dat ze ‘s ochtends denken:
Wat moet ik vandaag doen en hoe kan ChatGPT of Claude me hierbij helpen?
Herkenbaar?
In deze workshop helpen wij jou de switch naar deze mindset te maken. Je leert hoe je AI écht integreert in je contentproces. Dus niet alleen om te brainstormen, niet alleen voor deskresearch en niet alleen om van een transcript naar een eerste versie te komen.
Nee, je leert hoe je AI in elke fase van het schrijfproces kunt inzetten. Van eerste idee tot en met de social media-posts op basis van het artikel.
Vroeger zat de meeste tijd in het schrijven zelf.
Nu zit de meeste tijd in de voorbereiding en in het plaatsen van je content.
Zes tot acht uur bezig zijn met een artikel van 1.500 woorden is voorbij.
Wij leren hoe je in een fractie van deze tijd in stappen een artikel opbouwt in ChatGPT of Claude.

Dit ga je doen in deze AI-workshop
Een contentplan maken met de They Ask, You Answer-methode
We leren je hoe je met AI een contentplan maakt vol met sales genererende contentonderwerpen waarmee je maar liefst 12 maanden vooruit kunt. Dit doen we op basis van de bewezen effectieve They Ask, You Answer marketing en sales-methode (TAYA). En nee, geen zorgen, je hebt voor deze workshop geen kennis nodig van TAYA.
Leren werken met het contentkompas
Het contentkompas is onze geheime tool die ervoor zorgt dat de content die je schrijft perfect aansluit bij wat je ideale klant wil lezen. Geen idee wat je moet schrijven? Dankzij het contentkompas zal dit jou niet meer overkomen. Het contentkompas is een tool die door bijna geen enkele (content)marketeer wordt gebruikt. En AI kan je helpen bij het invullen ervan!
Je eerste echte AI-assisted artikel schrijven
Nu je een contentplan hebt opgesteld en een contentkompas hebt ingevuld, is het tijd voor je eerste echte AI-assisted artikel! Je maakt tijdens de workshop een hoogwaardig artikel van kop tot staart en gaat dus met je eerste artikel weer naar huis.
Social media-posts maken op basis van je artikel
De waardevolle content die je maakt moet natuurlijk ook gepromoot worden op social media. Daarom leer je in deze workshop ook hoe je met AI 10 keer sneller social media-posts kunt maken op basis van je artikelen.
Custom GPT’s/Projects maken voor je bedrijf
Stel dat je een speciale versie van ChatGPT of Claude hebt die helemaal is afgestemd op een specifieke taak en die je alle context kunt meegeven die voor die taak nodig is. Dat is een custom GPT (ChatGPT) of Project (Claude).
Wij gebruiken onder andere custom GPT’s voor het maken van een contentkompas, voor het schrijven van artikelen en voor het maken van LinkedIn-posts. Dankzij de instructies en voorbeelden die wij meegeven klinkt de content die we hiermee maken helemaal zoals wij. Wij gaan jou leren hoe je ook je eigen custom GPT’s of Projects kunt maken waardoor je content klinkt als jij!
Veelgestelde vragen
Ervaringen van eerdere deelnemers:
“Ik wist dat ik AI praktisch wilde inzetten, maar ik miste nog de methodiek en kennis om het goed toe te passen. Tijdens de AI-Workshop van Buzzlytics kreeg ik precies wat ik nodig had: praktische kennis over frameworks en hoe ik AI-methoden effectief kan gebruiken. Hierdoor kan ik met mijn tijdens de workshop gemaakte GPT, uren van tijd besparen door mijn consultancygesprekken automatisch te verwerken in een projectplan”.
“Ik wilde graag meer leren over de functionele toepassingen van AI in mijn werk en hoe ik het kon integreren in bestaande processen. De AI-Workshop gaf me precies dat: duidelijke uitleg en praktische voorbeelden waarmee ik direct aan de slag kon. Ik heb nu veel meer vertrouwen in het toepassen van AI op een effectieve manier.”

Onze rotsvaste 100% geld-terug-garantie
Als je mee wilt doen aan onze AI-workshop, kun je met een gerust hart investeren. We hebben namelijk zo veel vertrouwen in de kwaliteit van de workshop dat we je elke cent terugbetalen als je toch niet tevreden bent – zonder vragen te stellen.
Meld je nu aan voor de AI-workshop
Meld je aan voor de AI-workshop die bewezen strategie combineert met praktische instructie en gegarandeerde resultaten.
Vul dit formulier in voor iedere deelnemer die naar de workshop wil komen.