VIP Diner (Invite Only) met Professor J.J. Peterson

Ontdek waarom de grootste bedrijven ter wereld kiezen voor narratieve marketing

Je bent persoonlijk uitgenodigd voor een exclusieve avond met Professor J.J. Peterson (StoryBrand USA & Van der Bilt University).

Speciaal voor CEO’s en leiders van MKB+ & Multinationals (Enterprise Level), een 4-gangen diner op maandagavond 10 maart in restaurant Bergpaviljoen Amersfoort (Bib Gourmand award).

Tijdens deze avond presenteert Prof. J.J. Peterson de wetenschap achter narratieve marketing. Waarom is dit de meest effectieve vorm van marketing? Waarom en hoe gebruiken bedrijven als Ebay, X, Boeing, Berkshire Hathaway, Trek, TOMS en Keller Williams deze vorm van marketing?

Dit is een persoonlijke uitnodiging en er zijn slechts 10 plaatsen beschikbaar.

Heb jij een persoonlijke uitnodiging ontvangen? Reserveer dan direct je plaats door op deze pagina af te rekenen.

Voor € 995 excl. btw kun jij erbij zijn.

Een unieke kans voor enterpriseleiders

Deze exclusieve avond is speciaal ontwikkeld voor:

  • CEO’s en commercieel directeuren van MKB+ & Multinationals (Enterprise Level)
  • Marketing- en sales directeuren met enterprise-level verantwoordelijkheid

Wat je kunt verwachten

In een intieme setting wordt culinair genot gecombineerd met diepgaande inzichten. Dr. Peterson deelt tussen de gangen door:

  • De wetenschappelijke onderbouwing van narratieve marketing
  • Exclusieve cases van mondiale merken
  • Praktische toepassingen voor enterprise-organisaties
  • Interactieve discussie met vakgenoten

Programma & praktische informatie

  • Datum: Maandag 10 maart 2025
  • Programma:
    18.00 – Ontvangst met aperitief
    18.30 – Aanvang diner met presentaties
    22.00 – Afsluiting

  • Locatie:
    Bergpaviljoen Bistronomique & Bar
    Utrechtseweg 180
    3818 ES Amersfoort

Jouw investering

€ 995 excl. btw per persoon

Over dr. J.J. Peterson

Dr. J.J. Peterson is een expert op het gebied van merkstrategie en communicatie, die duizenden organisaties heeft geholpen hun boodschap te verduidelijken. Hij is co-auteur van Marketing Made Simple, de opvolger van StoryBrand.

Dr. Peterson heeft het StoryBrand-framework wetenschappelijk onderbouwd met zijn proefschrift waarin hij de effectiviteit van narratieve marketing onderzocht bij meer dan 250 organisaties.