Maak een afspraak om te starten met de StoryBrand-implementatie

Implementeer de sales funnel die jouw MKB-bedrijf nodig heeft.

Dit kun je verwachten na het invullen van het formulier:

  • Stap 1 – Ontvangstbevestiging

Je ontvangt een e-mail met een video van Daan Schmidt waarin hij zichzelf voorstelt en je uitlegt hoe het intakegesprek zal verlopen.

  • Stap 2 – Intakegesprek

Een waardevol intakegesprek over je zakelijke doelen, je marketingteam en hoe je met Buzzlytics succesvol een StoryBrand sales funnel kunt bouwen.

  • Stap 3 – Maak je keuze

Een duidelijk inzicht of de StoryBrand-implementatie de juiste keuze voor jou is.

Maak een afspraak

Voor het eerst klanten via de website en een groei in adconversie van 5% naar 15%!

“Ons bedrijf bestaat ongeveer 20 jaar en ik was ervan overtuigd dat je in onze branche geen klanten kunt krijgen via je website. Vrij snel nadat de website was aangepast kregen we voor het eerst klanten via de website. Bedrijven die belden en zeiden; kunnen we klant worden? En niet één keer, maar we zijn er nu aan gewend.”

“We hadden geen grote e-maillijst, maar Daan zei in de workshop dat we er echt mee moesten starten. We kregen tijdens de workshop de voorbeelden en de sjablonen voor de e-mails. We hebben die letterlijk overgenomen en stuurden 6 mails in 2022. Uit deze 6 mails kwam alleen al meer dan € 100.000, – extra omzet.”

“Onze Google Ads draaiden al best goed met 5% conversie. Niet slecht in onze branche. Nadat we nieuwe landingspagina’s hadden gemaakt met het sjabloon van StoryBrand en met de teksten die we hadden gemaakt in de workshop, ging het direct naar 10% en inmiddels zitten we op, geloof het of niet, 15%!!! conversie.”

“Ik kan StoryBrand niet genoeg aanbevelen. Volg de workshop. Implementeer het eenvoudig. En ervaar het resultaat.”

Matthijs Visscher, Aatop ICT Personeelsintermediair

Veelgestelde vragen

Je voert het gesprek met een adviseur in het begeleiden van StoryBrand-implementaties. Tijdens het gesprek zijn er drie belangrijke dingen die we gaan bespreken:

1. Je doelen en waarom je StoryBrand Nederland hebt benaderd
2. Wat wel en niet werkt met de verkoop en marketing van je bedrijf
3. Of een StoryBrand-implementatie geschikt is voor jou

Het intakegesprek duurt 30-45 minuten.

Nee! Dit gesprek is 100% gratis.

Bereid je voor op een open, eerlijk en transparant gesprek over waar je nu staat met je bedrijf en wat je huidige uitdagingen zijn. Je adviseur zal je vragen stellen over de huidige prestaties van je bedrijf en wat je in de toekomst hoopt te bereiken. Het zal dus nuttig zijn om details te hebben over je huidige omzet, hoe je nieuwe business genereert, wat je verkoopvooruitzichten zijn en de dingen die je kunnen afremmen of tegenhouden om je doelen te bereiken.

Na het intakegesprek ontvang je binnen 48 uur een offerte op maat met een toelichting erbij.

Jazeker. Wij dragen non-profitorganisaties een warm hart toe en hebben al vele implementaties bij non-profits begeleid.