Prijzen van Buzzlytics

Met het sales en marketingprogramma van Buzzlytics investeer je in de groei van je mensen, en dáárdoor in de groei van het bedrijf.

Deze pagina helpt je inzicht te krijgen in je benodigde investering en geeft antwoord op veelgestelde vragen met betrekking tot het sales- en marketingprogramma van Buzzlytics.

Wat kost het sales- en marketingprogramma van Buzzlytics?

Laat je bedrijf groeien met onze sales- en marketingtrainingsprogramma’s. Volg een TAYA-workshop of AI Workshop, laat StoryBrand implementeren, of volg ons sales- en marketingprogramma. Alle prijsdetails zijn beschikbaar op de specifieke pagina’s, we geven hier een beschrijving van het sales- en marketingprogramma.

Start-up

  • 450 ex. btw per maand

  • Zelf StoryBrand implementeren

  • Voor het klein-bedrijf (ZZP+)

  • Of grotere bedrijven die enkel met StoryBrand willen werken

Essentials

  • 750 ex. btw per maand

  • Voor teams die het zelf willen doen

  • Voor de implementatie van zowel StoryBrand als Endless Customers (voorheen They Ask, You Answer)

  • Met de juiste training zelfstandig resultaten boeken

Growth

  • 3.250 ex. btw per maand

  • Voor teams die zelfstandig aan de slag gaan

  • Maar wel ondersteuning nodig hebben om de focus te behouden

  • Leer de juiste prioriteiten stellen met je team

Mastery

  • 7.800 ex. btw per maand

  • Voor organisaties waar niet de beschikbare tijd of middelen het probleem zijn

  • Maar waar de uitdaging ligt in het bepalen van de juiste prioriteiten

  • En om focus te houden in een complexere organisatie

Wat is inbegrepen in het sales- en marketingprogramma?

Wat is er nog meer nodig om te slagen met het sales- en marketingprogramma?

Je bepaalt zelf welke investeringen je doet, naast dit programma. Wel zijn er een aantal investeringen die veel van onze klanten doen, om het maximale uit het marketing en sales-programma te halen.

Wat andere bedrijven zoals dat van jou zeggen:

Enorme groei organisch website verkeer binnen een half jaar!

We merkten dat organische leads de hoogste conversie haalden vergeleken met andere kanalen dus we wilden hier graag extra op inzetten. Na een eerdere prettige ontmoeting met StoryBrand, besloten we om They Ask, You Answer te omarmen. We zijn samen aan de slag gegaan en het resultaat mag er wezen. Binnen een half jaar zagen we een enorme groei qua organische bezoekers. Daarnaast zagen we dat interessante bedrijven binnen onze niche ons wisten te vinden dankzij ‘Big 5 Blogs’. Naast dat het aan gewonnen projecten toenam, merken we ook dat de hele organisatie meebeweegt en dat we het fundament leggen om onze ingewikkelde technische boodschap, beter over te brengen.

Wietse Brandstra, JOA Air Solutions

Veelgestelde vragen

Buzzlytics is het marketingbureau dat zichzelf (en andere externe bureaus) overbodig maakt door jou en je medewerkers te leren hoe jullie je marketing zelf kunnen doen. Dit doen we met bewezen frameworks zoals They Ask, You Answer en StoryBrand.

Vraag het ons gewoon. Er is een grote kans dat we al hebben samengewerkt met iemand uit jouw branche of een vergelijkbare branche.

Dat gezegd hebbende: bij Buzzlytics ligt de focus op het aanleren van de principes van sales, marketing en leiderschap aan bedrijven. Met deze aanpak wordt het belangrijk hoe je deze principes toepast op jouw unieke niche en bedrijf. Dus of je nu B2B of B2C bent, laten we samen uitzoeken of ons aanbod past bij jouw bedrijf.

Een samenwerking met Buzzlytics moet jouw bedrijf duidelijke, meetbare resultaten opleveren. Punt. Als dat niet (meer) het geval is, ben je vrij om de samenwerking te beëindigen. Je hebt een maandelijkse opzegtermijn van een volle kalendermaand. Hoewel we elke samenwerking aangaan met de bedoeling om voor langere tijd samen te werken, zit je dus nooit aan ons vast als je dat niet meer wilt.

Is het mogelijk om succesvol te zijn met StoryBrand en/of They Ask, You Answer zonder Buzzlytics (of een ander gecertificeerd bedrijf) in te huren? Absoluut. 

Maar we hebben ook heel veel bedrijven voorbij zien komen die het niet is gelukt. 

Dus hoe weet je nu of je het zelf moet proberen of dat je een gids zoals Buzzlytics nodig hebt? 

De snelste manier om hierachter te komen is door een gesprek met een van onze adviseurs in te plannen. Deze persoon zal je het hemd van het lijf vragen en eerlijk aangeven welke route jij het beste kunt nemen. 

Misschien denk je nu: “Natuurlijk gaan ze zeggen dat ik Buzzlytics nodig heb om verder te komen.” Dat is niet het geval. Sterker nog: de helft van de bedrijven die ons benadert krijgt te horen dat ons aanbod niet geschikt is voor hun bedrijf. 

Een belangrijk voordeel van ons marketing- en salesprogramma is de flexibiliteit. Je kunt maandelijks upgraden of downgraden, afhankelijk van de behoeften en ontwikkeling van jouw bedrijf. 

Dit betekent dat je kunt starten met de variant die nu het beste bij je past, en later kunt opschalen naarmate je team groeit of je meer ondersteuning nodig hebt. Omgekeerd kun je ook terugschalen als je merkt dat je minder intensieve begeleiding nodig hebt omdat je team zelfstandiger is geworden. 

Deze flexibiliteit zorgt ervoor dat je altijd precies de juiste hoeveelheid ondersteuning krijgt, zonder vast te zitten aan een programma dat niet meer aansluit bij jouw situatie. 

Klaar om te beginnen?

Plan een gratis Discovery Call met een van onze adviseurs en ontdek of en hoe TAYA Mastery ook jouw bedrijf naar het volgende niveau kan tillen.