[Persbericht] Buzzlytics eerste They Ask, You Answer-gecertificeerde bureau van Europa
Leusden, 18 juli 2024
Marketing- en salestrainingsbureau Buzzlytics mag zich met ingang van vandaag het eerste They Ask, You Answer-gecertificeerde bureau van Europa noemen. Dankzij een intensief coachingstraject van zes maanden bij IMPACT, het bedrijf van de auteur en grondlegger van They Ask, You Answer (TAYA), is het hele bedrijf nu TAYA-proof.
Daan Schmidt van Buzzlytics: “Zelfstandige They Ask, You Answer-coaches waren er al, maar nu kunnen organisaties en bedrijven ook terecht bij een bureau dat verschillende specialismen in huis heeft. Hierdoor kunnen we elke klant de coach en trainer toewijzen die het beste bij zijn specifieke behoeften past. Op die manier kunnen we onze klanten nog beter helpen.”
Marcus Sheridan van IMPACT: “We are incredibly proud to welcome Buzzlytics as the first They Ask, You Answer certified agency in Europe. Their deep understanding and implementation of the TAYA philosophy makes them a pioneer in the European market, and I am confident that they will help many companies elevate their marketing and sales to the next level.”
Wat is They Ask, You Answer?
They Ask, You Answer is een business framework dat z’n wortels heeft in Amerika. Het is gebaseerd op het idee dat goed geïnformeerde prospects blijere en betere klanten zijn en dat het de taak van bedrijven is om alle vragen van hun prospects – óók de lastige – open en eerlijk te beantwoorden op hun website. Deze content wordt vervolgens gebruikt in het salesproces.
Bedrijven die met They Ask, You Answer werken, zien hun organische verkeer fors toenemen, krijgen meer en betere leads, en profiteren van een duurzame omzetgroei.
Daan Schmidt maakte eind 2022 voor het eerst kennis met They Ask, You Answer en was meteen enthousiast: “Deze filosofie past helemaal bij waar ik diep vanbinnen in geloof: je kunt een man een vis geven, dan heeft-ie eten voor een dag. Maar je kunt hem ook leren vissen, dan heeft-ie eten voor z’n leven. En dat is wat we bij Buzzlytics doen. Bedrijven die met ons samenwerken, kunnen gemiddeld na 18 maanden hun marketing en sales grotendeels zelf doen en we horen van ze dat ze dat ook nog eens veel leuker vinden.”
They Ask, You Answer past helemaal bij waar ik diep vanbinnen in geloof: je kunt een man een vis geven, dan heeft-ie eten voor een dag. Maar je kunt hem ook leren vissen, dan heeft-ie eten voor z’n leven.
De voordelen van They Ask, You Answer voor bedrijven
- Meer organisch verkeer
- Meer en betere leads
- Meer omzet
- Autoriteit in de branche
- Betere samenwerking tussen marketing en sales
- Efficiënter verkoopproces
- Betere klanten
Over Buzzlytics
Buzzlytics werd in 2013 opgericht als Schmidt communicatie. Na de ontdekking van They Ask You Answer besloot het bedrijf zijn dienstverlening in 2023 om te gooien en de bedrijfsnaam te wijzigen naar Buzzlytics. Buzzlytics leert organisaties en bedrijven hoe ze hun marketing en sales grotendeels zelf kunnen doen.
Voor meer informatie
Lucas Doornhein, headcoach
T. 06-38355265
M. lucas@buzzlytics.nl
Philipsstraat 6B, 3833 LC Leusden
Gerelateerde artikelen
11 maart 2024
-
Leestijd: +/- 4 min
10 september 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
10 oktober 2024
-
Leestijd: +/- 11 min