De Buzzlytics kennisbank
Gratis artikelen om je marketing en sales te verbeteren en je bedrijf te laten groeien
27 June 2025
-
Leestijd: +/- 9 min
Je wilt je marketing en sales verbeteren, maar twijfelt tussen een strategische co-creatie van Buzzlytics en een StoryBrand Private Workshop van ons zusterbedrijf StoryBrand Nederland. Beide opties klinken veelbelovend, maar ...
22 April 2025
-
Leestijd: +/- 15 min
Deze situatie komt je vast bekend voor: je hebt een bepaald product of een bepaalde dienst nodig en na een rondje googlen heb je een website gevonden van een bedrijf ...
15 April 2025
-
Leestijd: +/- 9 min
Je hebt geïnvesteerd in een StoryBrand private workshop van ons zusterbedrijf StoryBrand Nederland en bent enthousiast over de heldere boodschap die je hebt ontwikkeld. Maar nu sta je voor de ...
9 January 2025
-
Leestijd: +/- 7 min
Je hebt StoryBrand (en wellicht ook de opvolger Marketing Made Simple gelezen. De methode spreekt je aan en je wilt er graag mee aan de slag in je bedrijf. Maar ...
17 December 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Je hebt je verdiept in StoryBrand en overweegt nu om deze methode zelf te implementeren in je marketing. Maar voordat je tijd en geld investeert, wil je natuurlijk wel ...
26 November 2024
-
Leestijd: +/- 5 min
Je overweegt om met StoryBrand aan de slag te gaan, maar je twijfelt. Past dit framework eigenlijk wel bij jouw organisatie? Je wilt natuurlijk geen tijd en geld investeren in ...
1 October 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
Je hebt interesse om Endless Customers (voorheen They Ask, You Answer) te implementeren binnen je bedrijf, maar het is je nog niet helemaal duidelijk wat de rol van het managementteam ...
24 September 2024
-
Leestijd: +/- 5 min
"We hebben geen marketing nodig, onze klanten komen naar ons toe via mond-tot-mondreclame.” Klinkt dit bekend? Als ondernemer heb je het al druk genoeg, en als de zaken goed lopen, ...
11 July 2024
-
Leestijd: +/- 7 min
Als bedrijf moet je aan sales en marketing doen om te kunnen blijven voortbestaan. Daar zijn de meeste bedrijven het wel over eens. Een stuk lastiger is de vraag in ...
2 July 2024
-
Leestijd: +/- 4 min
Als bedrijfseigenaar of marketingmanager heb je het ontzettend druk en heb je geen tijd om je uitgebreid te verdiepen in elke nieuwe marketing- en salesmethode die je voorbij ziet komen. ...
28 May 2024
-
Leestijd: +/- 7 min
Update 28/08/2025: sinds dit voorjaar is They Ask, You Answer (TAYA) omgedoopt tot Endless Customers. In dit artikel hanteren we nog de oude naam. Als je op deze pagina bent ...
17 April 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
Je hebt Endless Customers van Marcus Sheridan gelezen en/of een van onze Lunch & Learns bijgewoond en bent helemaal enthousiast geworden. Je hebt misschien ook al gezien dat wij een ...
10 April 2024
-
Leestijd: +/- 5 min
Bij Buzzlytics bieden we zowel StoryBrand- als Endless Customers -trajecten aan (voorheen They Ask, You Answer). Dit zijn beide bewezen frameworks waarmee al honderden bedrijven over de hele wereld ...
8 April 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Dit is het probleem met Endless Customers (voorheen They Ask, You Answer): Wanneer online marketeers of bedrijfsleiders Daan horen spreken over zijn benadering van online marketing in het moderne ...
22 March 2024
-
Leestijd: +/- 5 min
In moderne B2B sales verlopen geen twee verkooptrajecten op precies dezelfde manier. Bij Buzzlytics hebben we ons salesproces echter zo ontworpen dat het efficiënt, eenduidig en leerzaam is voor ...
18 March 2024
-
Leestijd: +/- 5 min
De rol van een CEO kan sterk variëren, afhankelijk van de grootte van het bedrijf. In een heel klein bedrijf kan de CEO ook het hoofd Marketing of het hoofd ...
8 March 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
Veel bedrijven willen na hun kennismaking met Endless Customers (voorheen They Ask, You Answer)meteen aan de slag. Het klopt dat duizenden bedrijven over de hele wereld deze methode hebben gebruikt ...
4 March 2024
-
Leestijd: +/- 9 min
Krijg je te weinig kwalitatieve leads via je website? Ben je gefrustreerd omdat je veel tijd en geld in marketing investeert zonder duidelijke resultaten? En weet je niet wat je ...






















