De Buzzlytics kennisbank
Gratis artikelen om je marketing en sales te verbeteren en je bedrijf te laten groeien
14 november 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Andy Crestodina is een van mijn grote helden op het gebied van contentmarketing. Ik volg hem al jaren, heb zijn fantastische boek Content Chemistry in mijn boekenkast staan en ik ...
6 augustus 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Bij Buzzlytics zien we vaak dat bedrijven die bij een marketingbureau aankloppen omdat ze hun resultaten willen verbeteren bijna standaard het advies krijgen om een nieuwe website te laten bouwen. ...
13 juni 2024
-
Leestijd: +/- 5 min
Een abonnement op ChatGPT kost vanaf 20 USD per maand en de kosten van een fulltime contentmanager liggen tussen de 3.000 en 4.500 euro per maand. Best begrijpelijk dus, dat ...
4 juni 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
Als They Ask, You Answer-contentmanager heb je een pittige baan. Je bent vaak de enige in het bedrijf die zich met content bezighoudt en het is jouw taak om ervoor ...
9 mei 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Veel bedrijven die een contentmanager willen aannemen lopen aan tegen de vraag: hoe vind ik iemand die én de juiste vaardigheden heeft én kennis heeft van mijn branche? Het liefst ...
2 mei 2024
-
Leestijd: +/- 13 min
Als je al wat artikelen op onze website hebt gelezen of bij een van onze lunch and learns bent geweest, weet je vast al dat wij je aanraden om ...
30 april 2024
-
Leestijd: +/- 11 min
Je hebt interesse in TAYA Mastery of zelfs al besloten dat je hiermee wilt starten. Maar er is nog één ding dat je bezighoudt: je maakt nu gebruik van ...
25 april 2024
-
Leestijd: +/- 10 min
Je hebt besloten te investeren in je groei en je weet dat er veel moet gebeuren op het gebied van marketing. Tot nu toe heb je je marketing helemaal ...
29 maart 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Als je begint met je They Ask, You Answer-reis kan het aannemen van een contentmanager best spannend zijn. Deze persoon wordt het middelpunt van je contentmarketinginspanningen, dus je weet ...
25 maart 2024
-
Leestijd: +/- 7 min
Veel bedrijven slaan de plank volledig mis in hun benadering van bloggen. Ze zien hun blog vaak als een plek waar ze af en toe een aankondiging kunnen plaatsen en ...