De Buzzlytics kennisbank
Gratis artikelen om je marketing en sales te verbeteren en je bedrijf te laten groeien
3 december 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
Je wilt video inzetten in je salesproces en twijfelt hiervoor tussen Vidyard en Loom. Vidyard wordt vaak aanbevolen voor salesteams, maar Loom is goedkoper. Je vraagt je dan ook ...
26 november 2024
-
Leestijd: +/- 5 min
Je overweegt om met StoryBrand aan de slag te gaan, maar je twijfelt. Past dit framework eigenlijk wel bij jouw organisatie? Je wilt natuurlijk geen tijd en geld investeren in ...
14 november 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Andy Crestodina is een van mijn grote helden op het gebied van contentmarketing. Ik volg hem al jaren, heb zijn fantastische boek Content Chemistry in mijn boekenkast staan en ik ...
12 november 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Veel mensen vragen zich af of e-mailmarketing in 2024 nog steeds een goede manier is om hun klanten te bereiken. Kun je niet veel beter investeren in je aanwezigheid op ...
7 november 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
Als je het boek StoryBrand hebt gelezen, ben je al bekend met het concept BrandScript. Dit is een krachtig hulpmiddel dat je helpt je marketingboodschap te schrijven volgens het 7-delige ...
5 november 2024
-
Leestijd: +/- 7 min
Als iemand je vraagt wat je doet, heb je de kans om een blijvende indruk achter te laten bij potentiële klanten. Maar in plaats daarvan geven we vaak oninteressante ...
31 oktober 2024
-
Leestijd: +/- 10 min
Als contentmanager ben je verantwoordelijk voor het maken van content die sales nodig heeft. Maar hoe weet je nou welke vragen je moet beantwoorden in je content? Je kunt zelf ...
15 oktober 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
Je hebt een geweldig product of een fantastische dienst, maar je merkt dat je boodschap niet aankomt bij je doelgroep. Je website trekt weinig bezoekers Je social media posts krijgen ...
10 oktober 2024
-
Leestijd: +/- 11 min
Je bent net gestart als TAYA-contentmanager en nu sta je voor een uitdaging waar je je misschien wat ongemakkelijk bij voelt: het schrijven van je eerste review. Allerlei vragen ...
8 oktober 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Als je net bent gestart met They Ask, You Answer, kan het best spannend zijn om je eerste problemen-artikel te schrijven. Vooral als je gewend bent om over de voordelen ...
3 oktober 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Je bent net begonnen als contentmanager en je hebt de vraag gekregen om een kostenartikel te schrijven. Of misschien ben je al een ervaren contentmanager, maar ga je voor ...
26 september 2024
-
Leestijd: +/- 7 min
Je overweegt om deel te nemen aan onze AI-workshop, maar vraagt je af of het wel de juiste keuze is voor jou.Heb je wel voldoende basiskennis om mee te kunnen ...
19 september 2024
-
Leestijd: +/- 7 min
Als contentmanager heb je een missie: waardevolle content creëren die je doelgroep aanspreekt en leads genereert. Maar je loopt steeds tegen hetzelfde probleem aan. Je salescollega's, die dagelijks met potentiële ...
20 augustus 2024
-
Leestijd: +/- 7 min
Als TAYA-contentmanager kun je je af en toe best overweldigd voelen door alle taken die op je bordje liggen. Je moet je content plannen, schrijven, redigeren, publiceren en analyseren. ...
8 augustus 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
Voel jij je soms ook overweldigd door de grote hoeveelheid content die je als TAYA-contentmanager moet produceren? Drie blogs per week, social media posts, nieuwsbrieven, nieuwe webpagina’s, premium content… het ...
6 augustus 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Bij Buzzlytics zien we vaak dat bedrijven die bij een marketingbureau aankloppen omdat ze hun resultaten willen verbeteren bijna standaard het advies krijgen om een nieuwe website te laten bouwen. ...
25 juni 2024
-
Leestijd: +/- 12 min
Als bedrijfseigenaar die met They Ask, You Answer start, sta je voor een lastige keuze: moet je investeren in een eigen contentmanager of is het beter om je content uit ...
13 juni 2024
-
Leestijd: +/- 5 min
Een abonnement op ChatGPT kost vanaf 20 USD per maand en de kosten van een fulltime contentmanager liggen tussen de 3.000 en 4.500 euro per maand. Best begrijpelijk dus, dat ...
6 juni 2024
-
Leestijd: +/- 10 min
In een vorig leven werkte ik bij een warmtepompleverancier. Ik was al bekend met de They Ask, You Answer-filosofie, dus we publiceerden op onze website artikelen waarin we een eerlijk ...
4 juni 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
Als They Ask, You Answer-contentmanager heb je een pittige baan. Je bent vaak de enige in het bedrijf die zich met content bezighoudt en het is jouw taak om ervoor ...
30 mei 2024
-
Leestijd: +/- 8 min
De hippe, Engelstalige termen vliegen je om de oren in marketingland: inbound marketing, contentmarketing, demand generation… en dan komt They Ask, You Answer er ook nog eens bij. Niet zo ...
21 mei 2024
-
Leestijd: +/- 17 min
Een goede blog schrijven kan best intimiderend zijn. Vooral als je hier nog weinig ervaring mee hebt of er nog geen vast proces voor hebt ontwikkeld. Je wilt een waardevol ...
16 mei 2024
-
Leestijd: +/- 11 min
Je bent enthousiast over They Ask, You Answer en hebt besloten dat je hier serieus mee aan de slag wilt. Een van de eerste dingen die je dan te doen ...
9 mei 2024
-
Leestijd: +/- 6 min
Veel bedrijven die een contentmanager willen aannemen lopen aan tegen de vraag: hoe vind ik iemand die én de juiste vaardigheden heeft én kennis heeft van mijn branche? Het liefst ...
23 april 2024
-
Leestijd: +/- 10 min
Een van de klachten die we het meest horen over contentmarketing is dat het zo lang duurt voor je resultaat ziet. Je schrijft een nuttig artikel, drukt op publiceren ...
12 april 2024
-
Leestijd: +/- 11 min
Of je het nu contentmarketing, inbound marketing, of zakelijk bloggen noemt, de uitdaging voor veel bedrijven blijft hetzelfde: waar moet je over schrijven? Waardevolle content kan je bedrijf helpen ...
10 april 2024
-
Leestijd: +/- 5 min
Bij Buzzlytics bieden we zowel StoryBrand- als They Ask, You Answer-trajecten aan. Dit zijn beide bewezen frameworks waarmee al honderden bedrijven over de hele wereld geholpen zijn. Maar waarom vullen ...
25 maart 2024
-
Leestijd: +/- 7 min
Veel bedrijven slaan de plank volledig mis in hun benadering van bloggen. Ze zien hun blog vaak als een plek waar ze af en toe een aankondiging kunnen plaatsen en ...